Fotografia reklamowa
1 vote, 4.00 avg. rating (86% score)

Fotografia jest prężnie rozwijającym się kierunkiem, który zyskuje ogrom zwolenników, a także przyciąga pasjonatów i laików. Era Facebooka sprawiła, że nastała możliwość publikacji swoich dzieł w internecie, co zrodziło źródła dochodu, a także popularność autorowi zdjęć. Dodatkowo przyczyniła się do rozwoju kultury fotograficznej i zyskała rzeszę odbiorców, którzy mogą oceniać pracę.
Zdjęcia cechuje różny dobór modelek i modelów, a także scenografii i klimatu, w jakim jest utrzymane zdjęcie. Fotografia reklamowa zawsze będzie różnić się od tej robionej pod sesję dla magazynów modowych. Wytworzył się także nowy pomysł na lokowanie produktu, tak aby zachęcić klienta do kupna. Nic więc dziwnego, że fotografowie coraz częściej korzystają z tej formy, bo oprócz dochodów za sesję, mają również pieniądze za „przypadkowe” pokazanie produktu.
Coraz więcej osób publikuje swoje portfolia w Internecie, mając  nadzieję, że kolejnym zdjęciem przykują znanych i cenionych fotografów. Jednak szansa na dobre zlecenia jest mała, a jak przyznają autorzy zdjęć, rzadko która modelka, posiada w sobie magnetyzm, który przyciąga.