Zapadnięcie w świadomość konsumentów to jedno z kluczowych wyzwań dla niemal wszystkich firm. Jeśli chcemy, aby oferowane przez naszą firmę produkty dobrze się kojarzyły ? warto promować je na wszystkie możliwe sposoby. Bardzo dobrym, choć znanym od dawna sposobem, są smycze reklamowe. Wystarczy złożyć zamówienie na tego typu gadżet reklamowy i obrandować go logo naszej firmy. Smycze reklamowe rozdawane mogą być na przykład pracownikom, którzy używając ich zarówno prywatnie jak i służbowo, sprawiają, że wizerunek naszej firmy ciągle gdzieś się pojawia. Smycze reklamowe są zazwyczaj podstawowym gadżetem, który rozdawany jest przez przedstawicieli handlowych. Warto dołączyć do nich również breloczek albo kalendarz ścienny. Tego typu gadżetów nigdy za wiele. Nawet jeśli odbiorca sam z nich nie skorzysta, może dać smycze reklamowe swoim dzieciom, aby zawiesiły na nich klucze. To bardzo pożądany gadżet praktycznie w każdej gałęzi biznesu ? czy to budowlanej, finansowej czy produkcyjnej. Warto zawsze mieć go na stanie w naszej firmie.